Monday, December 16, 2013

Diana 15:38 pe 18 Sep 2008


Cand am intrat in Bistro-ul Philippe table top sales dintre Universitate si Romana, am simtit ceva foarte aiurea. My metropotam sense was tingling. Mesenii stateau table top sales in picioare in jurul mesei si nu dadeau semne ca vor sa se aseze, un copil plangea intr-un colt si nici urma de chelner sau alta forma de personal. Ma gandeam ca poate localul este inchiriat in seara aceea... table top sales Oricum am testat apele si m-am asezat la un separeu in colt si m-am linistit cand am vazut un cuplu care tocmai se asezau si ei la masa deci nu puteam table top sales sa fiu eu singura party crasher. :) Apropo de separeuri, foarte dragute. Cozy as putea spune si persoana care a facut design-ul localului a avut mare inspiratie in felul in care a aranjat imaginile fotografice! Diferitele peisaje in alb negru  sunt integrate in decor, table top sales in loc sa fie "agatate". Mi se pare ca fac o combinatie neasteptat de buna cu lemnaria si culoarea galbena a peretilor. Lampile table top sales si candelabrele sunt in acelasi stil, desi cred ca ar fi putut sa incerce sa potriveasca obiectele de mobila cu separeurile. Niste scaune captusite poate? Muzica a fost placuta, servirea destul de ok, desi mi s-a schimbat chelnerul undeva pe la jumatate fara sa ma anunte nimeni. Sper ca si-au impartit si bacsisul. :) Meniul contine niste feluri de-ti vine sa te lingi pe degete numai cand le rostesti numele. Cum va suna cotlet de ton cu sos de broccoli (35 de lei), sau pui la jar cu sos de mustar (18,8 lei) sau muschiulet de porc stins cu bere bruna (18 lei)? Suna bine nu! Astfel de bunataturi se perinda prin meniu, la preturi acceptabile (desi ceva mai mari decat ce gasesti pe site-ul localului - cineva sa updateze). Supele (supa de ceapa, de sparanghel, de creveti!) au preturi intre 6 si 10 lei, gustarile calde intre 8,5 si 28 de lei. Avem si cateva feluri de paste: farfalle cu somon, spaghete, linguini pollo, taglietele vegetariene. Felurile principale pe baza de pui si porc au preturi in jur de 18-25 de lei, iar cele pe baza de carne de vita nu sar de 35 de lei, decat cheateaubriand care costa 39 de lei. Garniturile sunt destul de ieftine table top sales pe la 3-5 lei, dar cred ca am inteles de ce pana la urma. Mi-am luat cartofi condimentati cu trei arome si nu pot sa spun ca era o portie mare. De ajuns pentru mine, dar cineva cu un apetit mai mare nu stiu daca i-ar fi convenit. De asemenea nu inteleg daca eu am cerut pui cu SOS de migdale, de ce am primit in farfurie doua bucatele de carne de pui... cu migdale aruncate peste ele? Nu mai inteleg eu termenul de "sos" cum trebuie? :) Bistro Philippe are un design care mie cel putin mi-a placut foarte mult, iar atmosfera asa cum cred ca s-a inteles de la inceput, este una destul de prietenoasa. Cat timp am stat acolo am observat ca la cel putin trei mese se aflau straini, deci probabil este un restaurant apreciat pentru unicitatea sa. Insa te sfatuiesc sa nu te increzi prea mult in meniul lor. Indiferent daca este de hartie sau virtual. :) Bistro Philippe CA Rosetti nr 26 (021)317.41.28 0722.526.110 0723.703.276
Diana 15:38 pe 18 Sep 2008
e unul din restaurantele mele preferate...un meniu genial, mai variam putin snitelul trist din alte locuri. chelnerii super ok, atmosfera relaxata...intr-adevar portiile nu sunt uriase cum sunt pe la "la mama" sau la cristi, dar in mod normal nu mergi la phillipe doar pt masa de pranz. mergi pentru atmosfera calda, pt o masa de seara... mie mi se pare foarte ok
...incantata fiind de aspectul acestui bistro Philippe m-am hotarat intr-o seara sa merg sa incerc si acest restaurant... table top sales Dupa ce am fost acolo pot spune ca singurele lucruri care mi-au placut au fost muzica si aspectul restaurantului....in ce priveste mancarea, am fost profund dezamagita... Am comandat platoul table top sales lor specific (platou Philippe), cel mai scump din tot meniul, si, pe langa faptul ca platoul NU continea toate sortimentele trecute in meniu (unele fusesera uitate cu desavarsire), ca si gramaj nu se apropia nici pe departe de ceea ce pretindeau ei ca ar fi... Am ramas cu acea impresie a vechilor chelneri table top sales care ar fi in stare sa iti adune si data la nota de plata... table top sales Nu am sa mai merg acolo si nu l-as recomanda nimanui!
Eu table top sales am facut un botez la acest restaurant. Initial mi-au lasat o impresie buna insa sunt sub orice critica. Ti-ar baga si mana in buzunar, numai sa mai incaseze ceva. Mi-au incarcat nota la greu incat am platit aproape dublu fata de cat facusem calculul. In conditiile in care dusesem noi o parte din bauturi, table top sales chelnerii au servit table top sales invitatii cu totul alte bauturi din ce adusesem noi. Astfel am plecat cu whisky-ul nostru acasa pentru ca s-a servit al lor. Plus alte magarii. Cand am plecat au zis ca tort nu mai este (ramasese jumatate) si ne-au pus un pachet cu, vezi doamne, nu stiu cate meniuri neconsumate. Bataie de joc, in ditamai pachetul erau 2 fripturi. Imi venea sa ma duc sa le dau in cap la nesimtiti, ca nu aveam nevoie de resturile lor. Am mai facut o nunta, am mai avut inca un botez, insa asa ceva nu mi s-a mai intamplat. Oameni

No comments:

Post a Comment